چهار راه پاسداران، خیابان دولت، پلاک ۶۹

سفری به دنیای صنایع فلزی

با وبلاگ کاوش کام، به جزئیاتی از نوآوری، دقت و هنر در دنیای صنعت‌های فلزی پی ببرید. مقالات پربار، روندهای صنعتی و تحلیل‌های کارشناسی را کشف کنید و به همراه ما در انسایه‌ها، تکنیک‌ها و الهاماتی که این دنیای جذاب را شکل می‌دهند، شرکت کنید.
بهترین سازه چادری

بهترین سازه های چادری چه نوع سازه‌ای است؟

بهترین سازه چادری در جهان امروزه به عوامل گسترده‌ای بستگی دارد. از مواد اولیه استفاده شده، نوع اتصالات، مقاومت و محاسبه اتصاالات، نوع پارچه و مواد پوشش دهنده، جنس عایق سازه فلزی و طراحی معماری این سازه‌ها از عوامل تعیین بهترین سازه چادری هستند.

معایب سازه چادری

بررسی معایب سازه چادری و مزایای آن

معایب سازه چادری با وجود استفاده گسترده آن در ورزشگاه‌ها، پارک‌ها، گذرگاه‌ها، آمفی تئاتر‌ها و نمایشگاه‌ها می‌تواند باعث ایجاد آسیب و مشکلات جدی شود.

شرکت سازه چادری

آشنایی با شرکت سازه چادری کاوش کام

شرکت سازه چادری کاوش کام یکی از مشهورترین شرکت‌های حال حاضر ایران است. این شرکت توانسته با تولید محصولات کاربردی، نیاز صنایع مختلف داخلی و خارجی را به خوبی بر آورده کند.

انواع سازه چادری

انواع سازه چادری کدام است؟

انواع سازه چادری همانطور که در صفحه محصولات کاوش کام و توضیحات مقاله سازه‌های چادری قابل مشاهده است بسیار متنوع است.

دکل ایستا چیست؟

دکل ایستا چیست؟

دکل‌ایستا یا خود‌ایستا به دکل‌های مخابراتی گفته می‌شود که با مهندسی سازه به شکل سه یا چهار پایه بدون نیاز به نگهدارنده خاصی طراحی و تولید می‌شود.

آشنایی با انواع سوله سبک

یکی از مشهورترین سازه‌های فلزی که امروزه در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند، سوله‌ها هستند. شاید شما هم باره و بارها نام سوله‌ها را

با ما در ارتباط باشید